wtorek, 10 lipca 2012

Euphoria!

Dzisiaj tańczyliśmy właśnie do tej piosenki... Kiedy pierwszy raz ją usłyszałam, nieszczególnie mi się spodobała, ale teraz to się jakoś zmieniło... Wprost ją uwielbiam!!! Do tego jeszcze w miarę prosty układ, który wygląda nawet profesjonalnie jak na takie dzieciaki jak ja xD Po prostu SUPER.
Pamiętacie uroczy sklepik z ostatniego posta? No więc, kupiłam sobie zestaw "wąsatych ołówków" xD. Muszę przyznać, tanie nie były, 11 euro za pięć ołówków, ale warto było. Spójrzcie:





A to moje ulubione wąsy<3

2 komentarze:

  1. Serdecznie chciałabym Cię zaprosić do rozdania u mnie na blogu,jeżeli jesteś zainteresowana to więcej u mnie w poście - http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html .
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam : ) myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!