środa, 11 lipca 2012

sweterkiii!!!

Hej!
Już koniec pięknej pogody na ten tydzień:( Ciepło to już nie jest, ale wytrzymać się da xD
Dzisiaj znowu strój<3 Ostatnio jestem wielkim fanem swetrów. Takich duużych, ciepłych swetrów. Kiedyś nawet nie myślałam, że coś takiego kiedyś założę, teraz tylko czekam aż jesienne kolekcje wejdą do sklepów;) Zaobserwowałam ten trend na blogu bunny is funny (który od niedawna obserwuję i gorąco polecam).

Więc dzisiaj obowiązkowy sweterek!!!
Ubrania pochodzą z Google Grafika

3 komentarze:

  1. Ja już jestem fanka takich swetrów od dobrych 3 lat.Na początku kupowałam takie w sh,ale od 3 sezonów bez problemu można takie dostać w sieciówkach także i tam sie w nie "obkopuje" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś polowałam na takie sweterki w sh ale nic nie było same stare łachy bezgustne ;PP myślę że kapelusz jakieś piórka w formie naszyjnika iu jest czad ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny zestaw ;)
    Kocham takie sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!