środa, 27 marca 2013

Oz Wielki i Potężny

Cześć!
Nareszcie! Ferie wielkanocne się zaczęły! Już miałam szczerze dość tej całej szkoły, szczególnie że napadł mnie mały katar xD
Jak już wspominałam, niedawno byłam na dniu otwartych drzwi w mojej przyszłej szkole. Tego samego dnia po południu ja i moje dwie koleżanki postanowiłyśmy pójść do kina. Planowałyśmy taki wypad już od dłuższgo czasu, ale Martyna, z którą miałam pójść, zachorowała. Jednak wybrałyśmy się na film pt. ,,Oz Wielki i Potężny". Sam film był całkiem fajny. Martyna koniecznie chciała siedzieć w środku, a po seansie narzekała, że przez pierwszą część Natalia ją szturchała i coś do niej gadała, a przez drugą część ja ją szturchałam i robiłam głupie miny xD Cóż, sama tego chciała! Krócej mówiąc, bylo bardzo zabawnie.
Kiedy już wychodziłyśmy z kina, nagle zauważyłyśmy koleżanki z równoległej klasy siedzące pare rzędów przed nami! Razem poszłyśmy na lody i wróciłyśmy do domu.

Przepraszam za słabą jakość zdjęć, są wykonane telefonem, a w kinie było ciemno.




 



2 komentarze:

  1. Bardzo fajny BLOG zapraszam do mnie na http://assykate100.blogspot.com/ :)
    byłam na tym w kinie z klasą , mi się podobał

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!