niedziela, 24 marca 2013

Finally Got Them!

Hejka!
Dość dużo się działo w tym tygodniu, ale ciąglę nie miałam czasu wstawić posta na bloga. Po pierwsze szkoła, gdzie pan od matematyki zadaje nam 6 stron zadań domowych, chcąc przygotować nas do sprawdzianu szóstoklasisty. Po drugie wiele wyjść i spotkań. Ale obiecuję, nadrobię to tak szybko, jak tylko dam radę :)

Nareszcie dostałam płyty, które już dawno mi się spodobały. Oczywiście, mowa tu o zespole Panic! At the disco :) Tata miał dać mi je na urodziny, ale powiedziałam mu o tym życzeniu dość późno, a wiem, że tych akurat płyt nie można kupić w sklepach z płytami we Wrocławiu. Więc wybaczam :) Dostałam je tydzień temu, jestem zachwycona. Jeżeli chcecie ich posłuchać, A fever you can't sweat out można przesłuchać tu, a Vices & Virtues tutaj ;) Osobiście bardziej podoba mi się ta pierwsza, zawsze jak słucham piosenek takich jak But it's better if you do, od razu mam ochotę poderwać się do tańca <3
 I moja ulubiona...
Powiedzcie, co o nich sądzicie?
Bye!

1 komentarz:

  1. świetne są ^^
    Dodaje się do obserwatorów i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!