wtorek, 22 stycznia 2013

Ulubieńcy YT

No i jest ;) mam nadzieje, że się podoba i że zwrócicie uwagę na tych youtuberów <3

KLIKAJĄC NA NAZWY KONT W NOWEJ KARCIE OTWORZY SIĘ KANAŁ :)

zeldaxlove64


Moje ulubiona piosenkarka <3 Ma wspaniały głos i charakter, serdecznie ją polecam xD

 

bubzbeauty

Bardzo energiczna, uśmiechięta i urocza azjatycka youtuberka. Na jej kanale możecie znaleźć toturiale makijażowe, tricki urodowe i filmiki typu "Get ready with my".

 

MrSuicideSheep

Coś dla fanów dubstepu :3 Remixy, które mi bardzo przypadły do gustu.
 

 

AzjatyckiCukier

Pewnie już ją znacie, też tutaj już o niej wspominałam :) W swoich filmikach Azjatycki Cukier pokazuje życie w Azji, kulturę, makijaże i fryzury, według mnie bardzo przyjemnie ogląda się jej nagrania i oczywiście można się sporo dowiedzieć o Azji <3

 

littleblueberrysmile

Nie wiem, co podoba mi się w jej filmikach, ale to nie przeszkadza mi w regularnym oglądaniu :)

cutepolish

W jej filmikach pokazane są bardzo kreatywne i łatwe w wykonaniu wzory na paznokcie <3 Tu macie toturial na moje świąteczne paznokcie xD

 

KlaraVlog

Klarę poznałam przez komentarz na blogu. Zaglądnęłam na jej kanał i bardzo mi się spodobał, polecam!

 

walkofftheearth

Ten zespół pewnie już znacie z coveru piosenki Somebody that i used to know. Ale od tego czasu zrobili pare wyjątkowych i kreatywnych przeróbek. Również warto zwrócić uwagę na ich oryginalne piosenki, jak np. Gang of Rhythm <3

 

1 komentarz:

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!