poniedziałek, 14 stycznia 2013

Sztruksy i koszulka

Hej!
Niedawno od mamy dostałam 2 pary spodni i koszulkę. Chociaż zazwyczaj trzymam do jeansów, te spodnie pozytywnie zaskoczyły mnie wyglądem i wygodnością. Na zdjęciach niedokładnie widać prawdziwe kolory, więc napiszę jak wyglądają w rzeczewistości; pierwsze spodnie są szaro-brązowe, drugie fioletowo-bordowo-różowe, a koszulka jest intensywnie czerwona z brokatowym napisem "FUN TASTIC".

Na II zdjęciu lepiej widać kolory =)
Post z moimi ulubieńcami YT już niedługo!
Bye!

8 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy.
    Czekam na post z ulubieńcami z YT ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy ;3
    zapraszam do mnie: damnot.blogspot.com
    mam nadzieję, ze mój blog ci się spodoba i go zaobserwujesz ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. będę czekać :)
    ja niestety nie lubię takich spodni, wolę jeansy :)
    ale bluzeczka jest ładna <3
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie wole jeansy, ale zmiany nie zaszkodzą : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Suer blog ;)
    zapraszam do mnie :]
    http://more-est-vita-mea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciuchy wydają się łądne : )

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!