czwartek, 6 grudnia 2012

Wspaniała lekcja angielskiego

Cześć!!!
Jak tam mikołajki? Co dostałyście? Ja mam dość oryginalny prezent-góralskie kapcie xD
W każdym razie, chciałam napisać o lekcji z naszą wspaniałą panią praktykantką z angielskiego, która pozwalała nam na dosłownie wszystko, chociaż ciąglle jedna z nas krzyczała "Morda!" (tzw. zamknij się jakby co), dziewczyny tańczy tango, a ja wraz z kolezankami rysowałyśmy po tablicy, co zazwyczaj jest srodze zabronione. Tak szczerze, nie cierpię ani pisać ani rysować po tablicy, bo uważam, że kreda śmierdzi (no tylko zaprzeczcie!) ,ale coś mnie wzięło. Zainspirowane lalkami pullip, stworzyłyśmy piękne twarze i oczy. Oto one:
 Rysunek Domy ślicznie ujęty przez Asię,
 Oko Asi
... i oko moje xD Wiem, najbrzydsze, nie moja wina, że nie mam talentu!
 
 I inspiracje, lalki pullip Yuki-Chan<3
Trzeba przyznać, że są śliczne, chociaż jak na mój budżet za drogie =( Ale nadal marzę o takiej laleczce...

JEŻELI CHCECIE WIĘCEJ, ZAPRASZAM DO Asi !!!
Kto jeszcze chce Święta tak bardzo jak ja???
Do jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!