poniedziałek, 24 września 2012

Turn up the love

Hej!
Przedstawię piosenkę, która poprawia mi humor^^
Chociaż to imprezowy kawałek, refren śpiewany przez Amandę (wokalistka Cover Drive) ciągle mnie wzrusza xD Ma wspaniały głos<3

We are one, tonight, and we're breathing in the same air! So turn up the love, turn up the love! We're turnin' up the love!

Tak się zżyłam z muzyką, że niektóre piosenki wywołują u mnie całkiem prawdziwe emocje! Nawet kiedy mam wyśmienity humor, przy "Who you are" Jessie J potrafię płakać^^ Brzmi dziwnie, ale to prawda! ;D

Życzcie mi zdrowia, bo czuję się coraz gorzej :'(

4 komentarze:

  1. W takim razie życzę Ci duuużo zdrowia i przede wszystkim nieustającej energii, jaką czerpiesz z muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna jest ta piosenka ciągle jej słucham <3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!