wtorek, 25 września 2012

Adidas

Witajcie!
Na szczęście czuję się już trochę lepiej, chociaż lekarka zapisała mi antybiotyk :P Może to przez spędzanie czasu na świeżym powierzu??? Cały dzień siedziałam na balkonie, ponieważ nie mogłam wyjść z koleżankami na dwór chciałam choć trochę skorzystać z pięknej pogody tu we Wrocławiu<3 Tak się złożyło, że spotkałam moją koleżankę-sąsiadkę, która podała mi lekcje i przy okazji pogadałyśmy sobie o szaleństwach naszych nauczycieli xD

W tym poście chciałabym przedstawić... Reklame! Nie, to nie żart! To najnowsza reklama Adidasa. Aby się upewnić, oglądnęłam ją jeszcze raz. Zobaczyłam komentarz, który dokładnie wyraził, co mi się w tej reklamie podoba xD

MoreToffi pisze:
This commercial in my tv... me: oh, Nicki Minaj... *watching* omg... is it... is it 2NE1?.... omg, 2NE1 in my tv, omg... *going crazy*
 
Cóż, zareagowałam bardzo podobnie... Najpierw zaczęłam gapić się jak zaczarowana w telewizor, jak się ocknąłam wrzeszczałam do mamy, że ,,Ten koreański zespół, o którym ci opowiadałam jest w reklamie Adidasa!" Pewne rzeczy łączą ludzi na całym świecie! Taki pomysł miał również twórca tej reklamy <3
 
Oto sama reklama:
 A to dziewczyny z tej reklamie<3

Cieszę się, że wystąpiły w tej reklamie, ponieważ dość często widzi się je w ciuchach firmy Adidas<3 Sama też lubię tą firmę, ubrania są wygodne a za razem dobrze wyglądające<3
 
A wy też lubicie Adidasa??? ;D

1 komentarz:

  1. Ze tak powiem "nie jara" mnie Adidas, ale często oglądam tą reklamę, ze względu na 2ne1 ;)
    Zapraszam na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!