środa, 9 kwietnia 2014

Music Update

Witajcie!
Po południu miałam pójść kościoła. Cóż, jakoś jednak tego nie zrobiłam <typowa ja> chociaż i tak zrobiłam sobie od niego trzytygodniową przerwę <jeszcze bardziej typowa ja>
A przy okazji. Poświęćmy chwilę niesamowitemu zjawisku, którym jest pojawienie się wpisu w tygodniu (proszę o brawa, tak, dziękuję, też Was kocham)

Zauważyłam, że już dawno nie było posta o muzyce, a że chcę, żeby na blogu pojawiała się choć trochę różnorodna treść, to dziś przedstawiam Wam piosenki, w których ostatnio się niedawno zakochałam. Ostatnio pojawił się u mnie niecodzienny nawyk stania przed lustrem w najbardziej dresowych bluzach w mojej szafie i tańczenie "na paralityka" do tych właśnie kawałków. Nieważne lekcje i inne ważne sprawy, po prostu tańczę i tańczę aż dostanę kolki. Jak tak sobie myślę, to mam nadzieję, że nikt mnie tak nie zobaczył przez okno. Wtedy chyba ta mała garstka osób, które się ze mną witają kiedy przechodzimy obok siebie też przestałaby się do mnie przyznawać haha
W każdym razie chciałam przez to podkreślić, że strasznie podobają mi się te utwory, na tyle bardzo, że aż nie jestem w stanie opanować tego tańczącego paralityka we mnie (te metafory, tak artystyczne lol)
nawet nie wiecie ile czasu spędziłam nad tym zdjęciem xD

 A oto moja mini-playlista (klik w tytuły)
The Naked and Famous - All of this
Arctic Monkeys - Arabella
Remi Nicole - Teenage kicks
Two Door Cinema Club - What You Know
Ellie Goulding - Anything could happen

Czuję się spełniona, że nareszcie mogę podzielić się z światem tymi świetnymi kawałkami xD Mam nadzieję, że przypadły Wam do gustu i że pozostaną z Wami na dłużej :)

Trzymajcie się!

16 komentarzy:

  1. Arabella też bardzo lubię :) Heheh no ja też tak czasem mam, że jak puszczam jakąś fajną piosenkę to nie mogę usiedzieć w miejscu i zaczynam tańczyć xD Ale lepiej żeby nikt tego nie zobaczył ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, taniec definitywnie może pozostać tajemnicą xD

      Usuń
  2. Super zdjęcia haha :D

    byłabym wdzięczna jakbyś poklikała u mnie w linki <3 donutworrybehappy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kawałki ale ja ostatnio to jakoś przekonałam się do Avici - Addicted to You

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktoś cię zobaczy przez okno? Czyżby nowa gruba czerwona krecha na reputacji? xD

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia!
    http://so-good-wicia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)

    http://duo-jessie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah genialne zdjęcia ! Na 5 wyszłaś świetnie :D ! Znam tylko jeden z kawałków, które przedstawiłaś resztę na bank przesłucham ! :D Buziak :* http://harizon-helf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całej listy podoba mi się tylko Ellie Goulding :)

    Zapraszam do mnie:
    tematyczniekosmetycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahah, super zdjęcia :D no ja też wolałabym, żeby nikt nie oglądał mnie, gdy tańczę, szczególnie do kawałków Kase and Wrethov :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna notka! :)
    Arctic Monkeys-Arabella <3

    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com
    U mnie na blogu Sheinside Giveaway! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaraz sobie przesłucham :)

    wpadniesz? ♥ h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  12. Arabella jest świetna :p
    Co powiesz na wspólną obserwację? Napisz u mnie :)
    pogowtrampkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!