sobota, 29 marca 2014

tydzień

Hejj!
Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że czuje się zncznie lepiej i że już sporymi krokami zbliżam się do całkowitego zdrowia :D
Tymczasem wczoraj byłam... Zgadnijcie! Tak, dobrze, na konkursie z niemieckiego! Odkąd poszłam do gimnazjum, coraz częściej bywam na tego typu wydarzeniach. Tym razem uczestniczyłam w konkursie w grupie razem z Julią z mojej klasy i z Olą z równoległej. Po dwóch etapach zajęliśmy 4 miejsce, co wydaje mi się całkiem niezłą pozycją, szczególnie, że nasza   szkoła I raz brała udział w tym akurat konkursie :) z dziewczynami cale 3 h spędzone u gospodarzy były bardzo miłe i nie obeszło się bez kupy śmiechu. Pomijając fakt, iż cały konkurs pisałyśmy w dresach, stwierdziliśmy, że Vivaldi był Niemcem, staszyłyśmy się nawzajem pół-zjedzonym rogalem i odprawiłyśmy scenkę o grochówce, jak najbardziej zachowałysmy powagę sytuacji xD
W weekend muszę się uporać z zaległościami. Ugh, będę musiała napisać notatkę o powietrzu i pouczyć się o pędzie na fizykę -.- Lecz w sumie w ten tydzień i tak nie działo się nic specjalnego, kolejny raz mi się poszczęściło :)
Wybaczcie za nad wyraz rzucający się w oczy ręcznik w tle xD
Jak Wam minął ten tydzień?
Uczestniczycie czasem w konkursach?
Trzymajcie się!

18 komentarzy:

  1. Jeśli mowa o konkursie to mam w przyszłym tygodniu :)
    sylwkaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat konkurs miałam dzisiaj:) wprawdzie nie z niemieckiego, ale zawsze... Teraz ta pora minęłam i mam nareszcie spokój^^
    http://blog-of-2-best-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja konkursy lubię i nie lubię ich jednocześnie, często w nich uczestniczę jednak czasami bardzo denerwuję się o końcowy wynik :D

    http://izilleys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie tu u ciebie :) Zapraszam do mnie http://truskaweczkabloguje.blogspot.com :) Komentarze mile widziane :) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem cały czas chora :(


    Zapraszam do mnie, może jak Ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post ;) I ładne zdjęcia, tylko więcej efektów ;p
    Olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uczestniczyłam w konkursie z angielskiego ;P Miałam 1 miejsce ^^ Fajne zdjecie :) Zapraszam do mnie ;)
    http://olaa-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie tu :))
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/03/dark-horse.html całkiem nowiutka notka :)) zapraszam do zobaczenia, ponadto każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku szkolnym uczestniczyłam tylko w konkursach blogowych xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, musiało byś strasznie fajnie na tym konkursie :D

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też jestem teraz chora ;c + na prawdę ciekawy blog, będę zaglądać, jeśli ci się u mnie spodoba, możesz zaobserwować, na pewno się odwdzięcze. Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcie :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :)) Czekam na następny

    Zapraszam na mojego bloga, na którym jest post o tym jak się szybko i efektownie uczyć ;))

    http://roxyamazinglife.blogspot.com/2014/04/jak-sie-szybko-i-efektownie-uczyc.html

    OdpowiedzUsuń
  14. szczerze mówiąc nienawidzę niemieckiego i nie uczę się tego przedmiotu,wiec nigdy nie wezmę udziału w konkursie z języka niemickiego haha a 4 miejsce jest dobre,gratulacje

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulację ;) Uwielbiam niemiecki <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny blog. Bardzo ładne zdjęcia. Jeśli zaobserwujesz nasz blog to na 100% się odwdzięczymy :) Pozdrawiam Miki

    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!