środa, 5 marca 2014

Birthday

Hei!
Jak pisałam-wczoraj były moje urodziny. Dzień ogólnie minął bardzo dobrze, w szkole wyjątkowo fajnie. Nawet chemia nie zepsuła mi humoru! Chciałam zrobić zdjęcia outfitu (bo jak się ma urodziny to się trzeba wystroić xD), ale okazało się, że jestem zbyt leniwa i że nie wytrzymam dłużej w spódnicy haha
Krewni mieszkający daleko wysłali listy. Wydaje mnie się, że jeszcze nigdy nie dostałam tak uroczych kartek na urodziny :) Najbardziej jednak spodobała mi się przesyłka od babci. Wiecie że kocham świnki morskie... Wiecie, że kocham zabawne rzeczy... TADAM! Połączenie tych dwóch. Ta kartka. Nic lepszego nie mogłabym sobie wyobrazić. Po prostu... Brak słów.
powiedzcie. że. nie. kochacie. tej. kartki.

#crazy #conversation #time
Martyna:  Złóż Zosi życzenia!
Filip: Wszystkiego najlepszego. Fajnie że wiem z jakiej okazji.
Ja: Z okazji dnia latających jednorożców i pysznego bigosu.
Filip: Czyli jesteś bigosem. Albo jednorożcem.
Ja: Może lepiej, jednorożcem z bigosem!

Jestem normalna. W miarę. Przysięgam xD

Kochacie świnki morskie czy tylko je uwielbiacie?
Kiedy macie urodziny?
Pa!

12 komentarzy:

  1. Świetna kartka :) Kiedyś miałam świnki morskie ^^ Urodziny mam 2 maja :D
    Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka! :D
    Ja ostatnio kupuję w Empiku, też można znaleźć zabawne i pasujące do gustów ^^
    Hehe, nigdy nie miałam styczności ze świnkami morskimi.


    meg-dreame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy b-day! Też chcę taką kartkę ;D Ja mam urodziny dopiero w połowie czerwca ;/


    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Jeśli znajdziesz odrobinę czasu, poklikasz w liki Chinabuye.com na moim blogu? To dla mnie ważne, bo staram się o współpracę i baaaaaardzo mi na tym zależy ;D
    http://aaaaga.blogspot.com/2014/03/fiigirlcom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka, zaległe 100 lat. Ja mam chomika, przypominającego świnkę morską :)

    http://pastel-memories.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha,jeju genialna kartka ! :D <3 Miałam kiedyś świnkę morską rozetkowatą. Kochane stwoerzonko :C <3 ! HARIZON-HELF.blogspot.com :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin,spóźnione ale szczere ;)
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście kartka jest genialna, wszystkiego co najlepsza i spełnienia marzeń :) prosiłabym o pomoc, zajrzyj do mnie i poklikaj w banery sheinside lub firmoo :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka <3 i wszystkiego najlepszego ;*

    Jeżeli masz ochotę, to wpadnij i zaobserwuj, odwdzięczam się tym samym natychmiastowo :) http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!