poniedziałek, 9 września 2013

new shoes

Hej!
W niedziele byłam na jesiennych zakupach. Moim głównym celem były buty, płaszcz i jakiś komin czy rękawiczki. Niestety, żaden ładny płaszczyk na mnie nie pasował i nie zauważyłam ciekawych dodatków, ale jeżeli chodzi o buty to udało mi się je kupić, nie jedne a nawet trzy pary!
Zauważyłam, że już dawno nie pokazywałam tu moich zakupów, więc stwierdziłam, że je tu wstawię :)
przejściowe botki na jesień
ocieplane buty na zimę
...i sportowe buty do szkoły
 
Wiedzieliście dzisiejszą pogodę? Byłam mokra po ostatnią nitkę kiedy wróciłam ze szkoły! Do tego ciśnienie spadło, więc praktycznie cały dzień w szkole przespałam, szczególnie, że miałam na 7:30! Niesamowite, jeszcze dwa dni temu było tak ciepło i słonecznie...
 
Bye!

9 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!