poniedziałek, 16 września 2013

Bluzka

Witam!
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić ciekawą bluzkę. Jest chyba moją obecnie  najczęściej noszoną rzeczą! Kupiłam ją w Zarze w ostatnie dni wakacji. Od razu wpadła mi w oko, musiałam ją mieć!

Niestety kokardka jest trochę zgięta, czego nie zauważyłam przy kupnie :( Ale i tak bardzo mi się podoba i jest idealna do szkoły. Wymyślili nam jakieś mundurki i ciągle spóźniają się z zamówieniami. Mamy mieć je dopiero za miesiąc! Do tego czasu musimy nosić białe, czarne, popielate bądź granatowe koszulki bez nadruku! Na szczęście ja akurat takich mam najwięcej, ale Martyna ze swoim ekstrawaganckim stylem ma prawdziwe problemy ze znalezieniem czegoś do ubrania lol
Pa pa!

10 komentarzy:

  1. sliczna :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mundurki są najgorszą rzeczą na świecie.
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. współczuje mundurków :)
    Pozdrawiam
    P.s Zapraszam do mnie, mam kilka rzeczy do sprzedania, może cie cos zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna bluzeczka :)

    Zapraszam do siebie:
    wholestyle.blogspot.com
    (kliknęłabyś w banner SheInside?)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesy bardzo ładne kukartka <3
    http://l0veeolivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna bluzeczka :)
    zapraszam jordbaer1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna bluzeczka. Wpadłam na Twojego bloga zupełnie przypadkiem i muszę powiedzieć, że spędziłam tu troszkę czasu. Spodobał mi się bardzo, więc obserwuję :)
    Pozdrawiam,
    http://galeria-lua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!