poniedziałek, 8 lipca 2013

Moje plany na wakacje

Hej!
Postanowiłam dodać rozpiskę moich wakacji. W tym roku jestem niezwykle zabiegana, chociaż mam wolne :D Dwa tygodnie spędzę nad morzem. Pojadę na wieś z Asią i Martyną, spotkamy się rownież z mieszkającą tam Adą. W Berlinie na parę dni będę gościć Maggie, znajomą z Londynu! Poza tym, większość wakacji spędzę w Niemczech jeżdżąc między znajomymi a rodziną.

28.06-1.07 Praga
2.07-13.07 Międzyzdroje, pare wypadów do Świnoujścia
15.07-20.07 Wieś w okolicach Milicza z koleżankami
21.07-24.08 Podróże po Niemcach (Berlin, wyjazd do babci, do znajomej mamy, do kuzynów i babci, Neuschwanstein)
25.08-31.08 Powrót do Wrocławia, przygotowania do szkoły

Nie wiem, jak to będzie z postami na blogu, ponieważ w nie wszystkich miejscach do których jade jest internet :/ W każdym razie będę się starać dodawać je regularnie :)

Sophie w rozjazdach :)

11 komentarzy:

  1. tak!! ZDJ FAJOVE ;D

    +Zapraszam do mnie, do komentowania/obserwowania i CZESTEGO WPADANIA!! ;3;D
    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sicznotka z cb/ Jeśli chcesz obserwacja za obserwacje napisz na moim blogu :)http://patusia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe wakacje ci się szykują :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o fajne wakacje się szykują :)
    może będziemy się wzajemnie obserwować? :)
    jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam również na funpage DOMINIKALICIOUS
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej przeczytałam, że jedziesz do Międzybrodzia - tam gdzie ja, ale niestety jedziesz do Miedzyzdroja :P

    Zapraszam do mnie! :)
    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!