piątek, 21 czerwca 2013

Fryzjer

Hej wszystkim!
Dzisiejszy dzień był już trochę chłodniejszy, z czego się cieszę, ponieważ dzisiaj w naszej szkole odbył się dzień sportu! Gdyby było trzydzieści-parę stopni tak jak wczoraj wszyscy byśmy pomdleli! Nie mam talentów sportowych, ale mimo wszystko zgłosiłam się do dwóch konkurencji: bieg na 60 m i siatkówka. Żadnych szczególnych sukcesów, ale i tak cieszę się, że spróbowałam :)

Od razu kiedy skończyliśmy "szkołę" poleciałam do fryzjerki na małe podcięcie. Nic wielkiego, tylko ponowne cieniowanie i ogólnie włosy skrócone o ok. 1 cm. Małe zmiany, ale jestem bardzo zadowolona z moich włosów!

szybkie zdjęcie z kamerki
Miłego weekendu!
Bye!

7 komentarzy:

  1. Śliczną masz fryzurę ♥♥

    meryanddlue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcie ;)
    Śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a u nas wczoraj (21) było tak gorąco, że nie dało się wytrzymać..
    a co do fryzjera - ja im nie ufam!:)
    tylko-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz :3
    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny fryz ^^
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczną masz nową fryzurę :) Ja tez muszę odwiedzić fryzjera :)
    A.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!