niedziela, 9 czerwca 2013

Filmik z Wenecji!

Cześć!
Będąc w Wenecji nakręciłam kilka krótkich filmików przedstawiających okolicę. Miałam pomysł, żeby złożyć je w jeden i podzielić się nim z Wami! Pomyślałam, że nie ma co "przytłaczać" bloga nadmiarem zdjęć i dla różnorodności zrobię filmik :) Nie mogłam zabrać się do edytowania, to dla mnie jak nowy świat xD W końcu jednak wzięłam się za to i jestem całkiem zadowolona efektem!

Od tego czasu może będę wstawiać jakieś vlogi i takie rzeczy, ale nie obiecuję! Nie cierpię jak wychodzę na filmie, szczególnie mój głos się zniekształca. Myślę jednak, że to by dobrze wpłynęło na blog i jego rozwój, więc spróbuję!
Pa!

2 komentarze:

  1. Ale fajny filmik ! Ojeju, jeszcze bardziej smaka na Wenecję mi narobiłaś. Bardzo ładnie tam! :)

    A mogę zapytać, co to za piosenka w tle? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik ;) Ja ostatnio byłam w Barcelonie ;3

    Zapraszam ; magiczna-moda.blogspot.com ;33

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!