sobota, 11 maja 2013

to jest wiosna?

Cześć!
Uff, jak ja się cieszę, że ten tydzień się skończył. Cztery dni wstawania o siódmej - nie dziękuję!
Dzisiaj wraz z mamą i Martyną wybrałyśmy się do Empiku. Postanowiłam, że zacznę scrabbookować(co to za słowo xD) i kupiłam parę taśm klejących i takie inne małe drobiażdżki <3
Pogoda zacznie się popsuła, znów 14 stopni deszcz i wiatr. Już nie będę mówić, co o tym sądzę. Wiem w każdym razie, że to NIE JEST wiosna.
z mojego okna
W najbliższym czasie możecie spodziewać się posta o rzeczach, które kupiłam w Empiku.
Pa!

2 komentarze:

  1. a umnie dzisiaj 39 stopni do slonca;o az za goraco;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnego prowadzisz bloga i w swój sposób jest inny do wszystkich . Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!