środa, 15 maja 2013

Imieniny!

Część!
Dzisiaj też ciężki dzień... Choć w dużej części spędzony na dworze, i tak miałam się czym zmęczyć :P
Więc, dzisiaj krótki post w okazji moich imienin! Moje genialne koleżanki oczywiście nie skojarzyły "Zimnej Zośki", ale moja rodzina spisała się na medal! Wszyscy pamiętali xD
U mnie (Wrocław) piękna pogoda, nie za gorąco i nie za zimno. Słoneczko przez cały dzień nam towarzyszyło :)

Zdjęcia z dzisiaj z kamerki :)
 
Mam nadzieję, że też miło spędziliście dzień! Życzenia dla wszystkich Zoś!
Bye!

4 komentarze:

  1. no to najlepszego ;) ja mam imieniny w grudniu ;)

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te zdjęcia wyglądają:)

    ja nie obchodzę imienin tak w sumie^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj słyszałam kilka razy wczoraj o "Zimnej Zośce", haha. Wyjazd na wieś robi swoje, człowiek mądrzejszym się staje dzięki wierzeniom. Szczerze, podziwiam ludzi że taką pamięć mają.
    Troszkę spóźnione, ale - Wszystkiego Najlepszego :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    normka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!