wtorek, 30 kwietnia 2013

Powrót jesieni

Hej!
Chciałam na początek powiedzieć, że raczej nie będzie postów do końca tygodnia, jadę na wieś do dziadków i przyjaciółki ♥
Już myślałam, że wiosna zostanie na stałe, a tu nagle w weekend 16 stopni i deszcz! Oczywiście, musiałyśmy z Asią akurat pójść na zakupy (again...) i zmokłyśmy niemiłosiernie xD Tym razem strój zawierający mój nowy łup - sweter z House'a! Przecena wszystkie swetry po 30 zł, nie mogłam nie skorzystać xD Myślę, że jest idealny na takie jesienno-wiosenne dni.
czapka - Reserved, kurtka - New Yorker, eskimoski - Lidl
 
NAPRAWDĘ się starałam zrobić zdjęcie na dworze, ale mój aparat świruje kiedy nastawia się samowyzwalacz T.T
 
Życzę miłego długiego weekendu! Spędźcie go najlepiej jak możecie!
 
Bye bye!



5 komentarzy:

  1. Również życzę miłego weekendu :) + świetny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki ;)
    Udanego wyajzdu na wieś!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jesteś ubrana!:)
    super bluzeczka!
    Kochana,Obserwuję Cię,będzie mi bardzo miło jak również zaczniesz mnie obserwować:)

    Pozdrawiam i zapraszam;
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wszystko wygląda ;)
    zapraszam do siebie ;) http://emcemcemc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!