poniedziałek, 31 grudnia 2012

♥Żegnamy rok 2012!♥

Podsumowując, 2012 był całkiem udany. Spełniłam parę moich noworocznych postanowień oraz marzeń.
A teraz...

Życzę Wam, moi czytelnicy, udanego roku 2013, spełnienia marzeń, sukcesów, fajnego chłopaka/dziewczyny, prawdziwych przyjaciół, porozumienia z rodziną i wszystkiego, co zapragniecie.

Chciałabym przedstawić Wam rzeczy, który udało mi się osiągnąć/dokonać w 2012 roku.

1. Świnki.


2.Kurs Hip-Hop.
 
3.Podróż do Londynu.

4.Prawdziwa przyjaźń.

 
 
5.Wykorzystanie ubrań których przedtem nie nosiłam. (na zdj.: nowa bluzka+stara czarna bluzka, której nie nosiłam)

6.Całkiem dobre oceny w szkole.

7. 28 obserwatorów i ponad 2 000 wyświetleń♥ Dziękuje Wam bardzo♥


 
Wiem, lista ie jest imponująca, ale dla mnie to i tak dużo

5 komentarzy:

  1. Bardzo dobre wyniki i w nauce i na blogu. Gratuluje
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę podróży do Londynu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie spelnione cele:) Oby w 2013 było więcej, Londyn super! a kurs hip-hop? powiedz coś więce, bo też tańczę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz dobre oceny, zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz fajne oceny ; oo !
    Obserwuje i licze na to samo ; DD

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!