poniedziałek, 17 grudnia 2012

Wykończona...

Hej!
Dzisiaj, przez pierwsze 3 lekcje byłam tak zmęczona, że myślałam, że zasnę. Naprawdę, nie pomogło mi to, że zamiast WF-ów był straaasznie nudny angielski, a od razu potem etyka, na której tylko odliczałam minuty do przerwy. Na przerwie słuchałam muzyki, i jak odkryłam wracając do domu, byłam na tyle nieprzytomna, że jej nie wyłączyłam i leciała sobie swobodnie przez całe 3 lekcje... Na matmie nie byłam w stanie obliczyć obwodu prostokąta, tak wiem, naprawdę źle jest ze mną! Nawet pomyślałam o poproszeniu mamy, aby pozwoliła mi zostać jutro w domu, ale na 5 lekcji ogarnęłam i rozweseliłam się przez śpiewanie Last Christmas xD Zaraz chwytam  najnowszą Alę Makotę i kładę się na kanapę...
 Zdjęcie sprzed paru tygodni
Świeczniki upolowane na szkolnym kiermaszu wykonane przez Marti<3 (tak, wiem,że to nutellówki!)
Trzymajcie się!

2 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!