czwartek, 15 listopada 2012

Zmęczona

Witam!!!
Cały dzień jetem jakaś ospała, ale nareszcie wzięłam się do pracy xD Bardzo sprawnie pokonałam moje zadanie domowe z matmy, z czego jestem dumna, ponieważ matematyka to nie moja rzecz...

Poza tym, wszystko jak zwykle. Straszna mgła dzisiaj! Z okna ledwo widać świecące latarnie!
Nie zabardzo mam co wstawić, ponieważ jestem u taty i głupim przypadkiem nie wzięłam aparatu, tylko kartę SD : / W każdym razie zostawiam Was z moim całkowicie przeciątnym, codziennym ubraniem i ulubioną piosenką xD

 Nowe buty w akcji^^
 
 

Pa pa!

4 komentarze:

  1. świetna piosenka ! :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne buty ! ;oo


    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No niezła nuta. Nawet ciekawy blog. Obserwuję i liczę na rew. :Dhttp://best-frieend.blogspot.com/ Pozdrawiam, Klaudiaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Butki wyglądają na solidne ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!