niedziela, 26 sierpnia 2012

Obserwujemy?

Witam!
No więc, w tym poście chciałabym odpowiedzieć na pytanie, które ostatnio w komentarzach jest często zadawane. Otóż, Obserwujemy???
Nie, nie obserwujemy. Chciałam wyjaśnić trzy rzeczy.
Po pierwsze: Moich czytelników chciałabym zdobywać, hm, jak by to powiedzieć, "uczciwie". Nic na siłę. Jeżeli podoba Ci się mój blog, bardzo bym się ucieszyła, gdybyś skomentowała albo zaobserwowała. Na blog każdej osoby, która się tu pojawi wchodzę i staram się skomentować. Jeżeli Twój blog mi się podoba, widzę w nim coś wyjątkowego, wtedy obserwuję.
Po drugie: Obserwuję WYŁĄCZNIE blogi, które mi się podobają, z własnej inicjatywy. Oczywiście możesz się odwdzięczyć obserwacją, ale nie musisz. Nie oczekuję tego.
Po trzecie: Jeżeli ktoś pyta mnie się o wzajemną obserwację, a blog tej osoby wpadł mi w oko, oczywiście, tak jak pisałam w 1. p.


Oczywiście, dziękuję za każdą obserwację. Mam nadzieję, że odrobinkę coś wyjaśniłam, nie chcę nikogo urazić. To tylko sposób, w który widzę sprawę.

Pozdrawiam :*

7 komentarzy:

  1. Jeśli tak napisałam to przepraszam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no nie musisz przepraszać!!! Tylko piszę dla jasności ;)

      Usuń
    2. Ale na szczęście tak nie pisałam ;) Ale przyznam się :D Kiedyś pisałam :D I masz rację najlepiej uczciwie to zrobić ;) Pozdrawiam Jak chcesz odezwij się na maila :D :)

      Usuń
  2. hmm no masz rację ja czasem myślę że ktoś kto dje mi komentarz myśli nie o moim blogu tylko o kolejnym obserwatorze głupota ;) szanujmy się nawzajem dobrze że poruszyłaś ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja moich czytelników zdobywam uczciwie, nie obserwuje się ''wzajemnie''. :D

    zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście najlepiej uczciwie pozyskiwać czytelników ;D
    ale i tak najbardziej wkurzające jest "obserwuje" a obserwacji jakoś nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też tak raz miałam :/ przyznam, denerwujące to xD

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥ To wielka motywacja do dalszego prowadzenia bloga!